Monday, August 24, 2009

Another makeup tips ╮(╯▽╰)╭

Hi hi~ is me again.. and hmm... as i promise before that i will post another makeup tips again very soon right?! really sorry to keep u guys waiting, because i m busy of my 100th post n my working place... but anyway... here is it o( ̄ε ̄*)~ have fun when watching it... heheh...
哈啰~又是我呢~哈哈哈哈~这是我之前答应说会在短期内所要PO的一个化妆指导~但是真的很对不起,因为近来为100篇PO的东西而忙在加上在为我的房间 “隔”一个小小的工作室~唉~无论如何,现在赶快把它给PO上来先o( ̄ε ̄*)好好的看看吧~嘻嘻嘻~

PS : well well, about the products that i used, i will post if again for the next makeup tips.. be patient ya ╰( ̄▽ ̄)╭ thank you~ (and alot of word is WRONG here pls pls forgive me... coz i m sick that time.... sorrryyy~~~)
注意:er....我知道,我没有把我所用的品牌给说出来,但是请耐心的等待,我会在下一个化妆指导给列出来ok?!╰( ̄▽ ̄)╭ 谢谢你哦~(这里有很多英文字体是错的,对不起哦~因为本小姐剪接的那天生病了,所以尽请原谅....)

Here is the video for the touchup makeup~ Do u feel tiring when morning have to makeup and dinner time you have to wash away ur makeup and makeup again?! so here is my tips that where u can keep ur morning makeup and make some touchup for it and u can changed the style again<( ̄︶ ̄)> yes... i know i m lazy :P~ hahahaa...
这是另一个化妆指导~你会不会感觉到累呢,早上画了一个妆,晚上要上其它地方的时候又要把早上的妆给卸了再上另一个妆,累吧?这里是我的小小贴士让你可以保着你早上的妆在修一修之下就可以改成晚上出门的妆了~<( ̄︶ ̄)>是~~~~我知道我很懒惰:P~哈哈哈哈哈~


PS PS : if ur face is very oily, use foundation to touchup ur face (this will help u to merge away ur previous makeup and now...) 1st before everything!!! o(≧ω≦)o Good Luck!!
特别注意 : 如果你的脸上已经出油后,请涂上一层薄薄的粉底(因为它可以帮你吸走你脸上的油,再来就是可以帮你填补你溶化了的妆)在你的脸上哦~o(≧ω≦)o加油!!!
Thanks for watching~ have a nice day (≧3≦)
谢谢收看~祝你有快乐的一天(≧3≦)

2 comments:

Anonymous said...

thanks again for this tutorial :) KF

o◕‿◕o i ❤ RaiNb0ω ♪ヽ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )v ♪ said...

KF : hahaha.. welcome welcome ^^ will have more coming soon ^^